Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII


HOMETIME este o societate comerciala care activeaza in domeniul importului si al distributiei de produse gourmet premium din Uniunea Europeana, activitate desfasurata in conformitate cu legislatia din Romania si cu legislatia Uniunii Europene.

SITE-ul https://delicatessen.ro este administrat si se afla in proprietatea societatii comerciale HOMETIME S.R.L. (denumita in continuare «HOMETIME» sau «compania»), cu sediul social in Str. Feroviarilor nr. 80, cod poștal 012207, sectorul 1, București, România, Cod unic de înregistrare 41188247, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/7035/2019.

Navigarea pe SITE urmata de plasarea unei COMENZI echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea de catre CLIENT a documentului Termeni si Conditii. HOMETIME isi rezerva dreptul de a aduce modificari, completari si/sau actualizari ale prezentului DOCUMENT oricand este necesar, ca urmare a unor modificari legislative sau a producerii unor modificari importante ale activitatii comerciale a companiei, notificand CLIENTUL prin afisarea pe SITE a ultimei actualizari. Orice modificari care afecteaza intr-o masura semnificativa CLIENTUL sau situatia juridica a acestuia in relatie cu HOMETIME sau daca sunt realizate eventuale modificari aduse activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal ale CLIENTULUI, HOMETIME poate notifica CLIENTUL prin transmiterea unui e-mail, SMS sau mesaj afisat pe website, in masura in care acesta din urma a fost de acord cu aceasta modalitate de informare.

Prezentul DOCUMENT Termeni si Conditii se aplica COMENZILOR efectuate exclusiv prin intermediul SITE-ului https://delicatessen.ro, astfel cum acestea sunt publicate la acel moment pe SITE.

1. Definitii
CONTINUT are urmatoarea definitie reprezentand:
- toate informatiile de pe SITE care pot fi vizualizate sau accesate prin utilizarea unui dispozitiv electronic (laptop, tableta, smartphone);
- continutul oricarui e-mail trimis de catre HOMETIME UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai, prin mijloace electronice si/sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata de catre un angajat sau un colaborator al HOMETIME prin orice mijloc UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, prin accesarea informatiilor de contact puse la dispozitie;
- informatii legate de produsele, SERVICIILE si/sau preturile practicate de HOMETIME intr-o anumita perioada;
- informatii legate de produsele, SERVICIILE si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care HOMETIME are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- date referitoare la compania HOMETIME, sau alte date apartinand acesteia;
- CONT, ansamblu de informatii solicitate de HOMETIME accesate prin introducerea unei adrese de e-mail si a unei parole, care permit CLIENTULUI accesul la produsele disponibile pe SITE si plasarea COMENZILOR, si care contine informatii despre activitatea respectivului CLIENT in relatie cu compania cum ar fi detalii despre istoricul comenzilor plasate prin SITE (identificare comenzi, facturi fiscale emise, etc.);
CLIENT, persoana fizica sau persoana juridica care a plasat cel putin o comanda pe SITE, indiferent daca are un cont inregistrat pe SITE sau plaseaza o comanda fara a-si crea un cont (ca «Vizitator» sau «Guest»);
CAMPANIE, actiunea de a expune in scop comercial, in mediul online si doar prin intermediul SITE-ului si a paginilor de Facebok si Instagram ale Companiei sau a paginii din alte retele de socializare, un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru perioada stabilita de catre HOMETIME;
CONTRACT LA DISTANTA conform legii, reprezinta orice contrat incheiat intre HOMETIME si CLIENT fara prezenta fizica simultana a celor doua parti, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta;
COMANDA reprezinta un proces electronic alcatuit din mai multe etape care intervine ca forma de comunicare intre HOMETIME in calitate de VANZATOR si CLIENT prin care acesta din urma isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si/sau SERVICII efectuand plata acestora;
CONFIRMAREA COMENZII reprezinta un e-mail automat primit de catre CLIENTUL care a plasat o comanda pe SITE, si care contine detaliile comenzii plasate cu privire la caracteristicile produsului(lor) comandat(e) si a pretului ramas de achitat in functie de modalitatea de plata aleasa de CLIENT. Transmiterea mailului de confirmare a COMENZII reprezinta din punct de vedere legal, momentul incheierii contractului intre HOMETIMEsi CLIENT si respectiv acceptarea comenzii de catre HOMETIME;
COS DE CUMPARATURI – sectiune din CONT care permite UTILIZATORULUI/CLIENTULUI sa adauge produsele pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior. Daca produsele nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin plasarea COMENZII, UTILIZATORUL/CLIENTUL poate sa beneficieze daca este cazul, de serviciul oferit de catre HOMETIME de revenire asupra produselor plasate in COSUL DE CUMPARATURI in cazul nefinalizarii comenzii de care CLIENT, prin primirea de COMUNICARI COMERCIALE din partea companiei.
DOCUMENT prezentele Termeni si Conditii;
NEWSLETTER/ALERTA (COMUNICARI COMERCIALE) mijloc de informare transmis periodic, exclusiv electronic, prin intermediul dispozitivelor electronice (e-mail, SMS), de promovare si prezentare a PRODUSELOR, SERVICIILOR si/sau promotiilor (campaniilor de promovare) desfasurate de catre HOMETIME intr-o anumita perioada;
WEBSITE/SITE reprezinta SITE-ul localizat la adresa https://delicatessen.ro;
SERVICIU, reprezinta serviciul de comert electronic desfasurat exclusiv pe sectiunile public disponibile ale SITE-ului, prin acordarea posibilitatii CLIENTILOR de a comanda produse si/sau servicii prin utilizarea mijloaclor electronice de care dispun, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (spre exemplu telefonic);
TRANZACTIE incasare de la CLIENT sau rambursare catre acesta a unei sume rezultate din vanzarea unui produs/prestarea unui serviciu de catre HOMETIME, inclusiv si daca este cazul, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre HOMETIME, indiferent de modalitatea prin care este realizata livrarea COMENZII;
UTILIZATOR Persoana fizica (sau juridica) care are sau obtine acces la CONTINUT, prin folosirea unui mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.), nu detine un CONT si nu a plasat nicio COMANDA pe SITE;
VANZATOR este societatea comerciala HOMETIME S.R.L., avand Cod Unic de Inregistrare 41188247.

2. General
2.1. Prin folosirea SITE-ului/CONTINUT-ului/SERVICIU-lui, UTILIZATORUL sau CLIENTUL este responsabil pentru consecintele care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, UTILIZATORUL sau CLIENTUL raspunde pentru orice dauna materiala, intelectuala, tehnica sau de orice alta natura produsa SITE-ului, CONTINUTULUI sau SERVICIULUI HOMETIME, sau oricarui tert (partener) cu care HOMETIME are incheiat un contract valabil, in conformitate cu legislatia in vigoare.
2.2. Denumirea „Delicatessen” este marca nationala inregistrata la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM).
2.3. In cazul in care UTILIZATORUL sau CLIENTUL nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul acordat pentru prezentul DOCUMENT care reglementeaza cadrul activitatii comerciale a HOMETIME in relatie cu acesta:
2.3.1. UTILIZATORUL sau CLIENTUL are dreptul de a transmite in anumite conditii, o solicitare scrisa, informand HOMETIME ca nu este de acord cu: accesul la SITE/CONTINUT/SERVICIU, alte servicii sau produse oferite de HOMETIME prin intermediul SITE-ului, primirea newslettere-lor/alertelor de orice fel si/sau a comunicarilor din partea HOMETIME de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc). HOMETIME va raspunde CLIENTULUI in cel mai scurt termen posibil, dar in cel mult o luna de la data primirii solicitarii, in functie de solicitarea transmisa, complexitatea acesteia si posibilitatea legala de a o realiza, in acord cu CLIENTUL. In acest sens, HOMETIME va lua in calcul relatia juridica pe care o are cu CLIENTUL la momentul primirii solicitarii.
2.4. CLIENTUL poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi sau a nu fi de acord si/sau de a accepta sau nu prezentul DOCUMENT, in forma disponibila in acel moment.
2.5. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.4, CLIENTUL poate contacta HOMETIME, sau poate sa foloseasca legaturile din CONTINUTUL accesat pe SITE-ul HOMETIME destinate acestui scop.
2.6. Acest SITE este adresat UTILIZATORILOR persoane fizice care au implinit cel putin 18 ani si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre HOMETIME, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii.
2.7. La aceasta data, posibilitatea de a comanda online este disponibila numai persoanelor cu domiciliul in Romania sau in zonele de livrare expres indicate pe SITE pentru livrare in cazul in care anumite orase sunt restrictionate periodic de la livrare sau daca la un moment dat vor fi posibile livrari in afara Romaniei.
2.8. La inregistrarea pe website, UTILIZATORULUI i se solicita sa confirme daca indeplineste conditia implinirii varstei de 18 ani pentru a intra in relatie cu HOMETIME. In lipsa indeplinirii conditiei de varsta, UTILIZATORUL este rugat sa nu plaseze comenzi pe website. UTILIZATORUL poate interveni oricand, exclusiv in scris prin transmiterea unui e-mail, pentru a informa compania cu privire la actualizarea acestor conditii sau in cazul in care persoanele aflate sub categoria de varsta susmentionata (minori) primesc acceptul reprezentantilor legali (parinte sau tutore) pentru a plasa comenzi pe SITE.
2.9. La acest moment, avand in vedere resursele disponibile companiei, aceasta nu dispune de alte mijloace tehnice integrate in SITE pentru a se asigura ca persoanele fizice care utilizeaza SITE-ul pentru plasarea comenzilor indeplinesc conditiile prezentului DOCUMENT, inclusiv conditiile cu privire la varsta implinita a persoanei.

3. CONTINUT
3.1. CONTINUTUL, astfel cum este definit mai sus, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau CONTINUT multimedia prezentate pe SITE, sunt proprietatea exclusiva a HOMETIME sau a administratorului companiei, fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. UTILIZATORULUI, CLIENTULUI sau altui tert interesat nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, conectarea, expunerea, includerea oricarui CONTINUT in orice alt context decat cel original intentionat de HOMETIME, includerea oricarui CONTINUT in afara SITE-ului, indepartarea insemnelor care reprezinta dreptul de autor al HOMETIME asupra CONTINUTULUI precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea CONTINUTULUI, in lipsa acordului exprimat in mod expres de catre HOMETIME sau de catre administratorul acestuia.
3.3. Orice CONTINUT la care o terta parte are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prevederilor prezentului DOCUMENT, in cazul in care CONTINUTUL nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre HOMETIME si respectiva parte care poate deroga in tot sau in parte de la prevederile prezentului DOCUMENT si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea HOMETIME cu referire la acel CONTINUT.
3.4. CLIENTUL sau UTILIZATORUL poate copia, transfera si/sau utiliza CONTINUT numai in scopuri personale sau non-comerciale, precum si in relatie directa cu HOMETIME, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile DOCUMENTULUI si cu legislatia in materie si numai cu acordul scris prealabil al HOMETIME. HOMETIME nu este responsabila pentru modalitatea in care CLIENTII sau alte terte parti (societati comerciale, parteneri sau companii media) utilizeaza CONTINUTUL fara instiintarea si acordul prealabil al HOMETIME.
3.5. In cazul in care HOMETIME confera UTILIZATORULUI, CLIENTULUI sau altui tert interesat, dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit CONTINUT, la care acestia au sau pot obtine acces, dreptul de utilizare vizeaza numai respectivul CONTINUT sau parti ale acestuia, atata timp cat CONTINUTUL sau partile acestuia exista si numai in cadrul perioadei definite in acord si in limitele acordului. Existenta unui acord de utilizare incheiat in mod expres de catre HOMETIME cu un tert, un UTILIZATOR sau CLIENT, nu reprezinta un angajament contractual din partea HOMETIME pentru respectivul tert, UTILIZATOR sau CLIENT care obtine acces la CONTINUT sau la anumite sectiuni ale SITE-ului, in sensul in care HOMETIME are dreptul de a modifica, actualiza sau completa in orice mod si in orice moment SITE-ul sau oricare dintre sectiunile acestuia, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun CONTINUT transmis catre UTILIZATOR, CLIENT sau catre un alt tert interesat, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare a SITE-ului nu constituie o obligatie contractuala din partea HOMETIME si/sau al unui angajat al acesteia din urma care a mijlocit transferul de CONTINUT (daca este cazul).
3.7. Este interzisa orice utilizare a CONTINUTULUI SITE-ului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul DOCUMENT sau prin acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista. Incalcarea prezentei sectiuni, confera dreptul HOMETIME de a demara masurile legale care se impun impotriva utilizarii nepermise a CONTINUTLUI SITE-ului, in vederea repararii potentialelor prejudicii materiale si de imagine aduse companiei.
3.8. Postarea pe SITE sau pe paginile retelelor de socializare ale HOMETIME, de catre UTILIZATOR, CLIENT sau o alta parte interesata, nu constituie o derogare a companiei de la un drept asupra sau in legatura cu SITE-ul. In afara celor acordate in mod expres in prezentul DOCUMENT, nicio parte nu dobandeste niciun drept, titlu sau interes asupra sau in legatura cu SITE-ul.
3.9. Toate functionalitatile tehnice integrate in acest SITE, CONTINUTUL si elaborarea acestor functionalitati precum si softul in totalitate, sunt protejate de legile privind dreptul de autor. Orice alta utilizare, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, republicarea, transmiterea, afisarea sau executarea CONTINUTULUI acestui SITE nu este permisa fara obtinerea consimtamantului prealabil scris al HOMETIME.
3.10. Cu exceptia unor prevederi contrare, SITE-ul, inclusiv tot CONTINUTUL acestuia cum ar fi design-ul, textul, grafica, logo-urile, imaginile, clipurile audio, precum si alte aspecte legate de SITE si respectiv de CONTINUT, sunt protejate de normele privind drepturile de autor si de alte legi aflate in vigoare la nivel national sau European din domeniul proprietatii intelectuale si reprezinta proprietatea HOMETIME si a administratorului de drept al acestuia.
3.11. CONTINUTUL poate fi modificat oricand de catre HOMETIME, imaginile foto, design-ul, textul, grafica, logourile, clipurile audio precum si alte aspecte legate de SITE si respectiv de CONTINUT avand caracter de sugestie de prezentare.

4. Drepturile de proprietate Intelectuala
4.1. CONTINUTUL SITE-ului, respectiv imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, model, patente, marci inregistrate, sunt in totalitate proprietatea HOMETIME si a furnizorilor autorizati ai acestuia ale caror informatii pot fi postate pe SITE sau pe paginile companiei din retelele de socializare, in confomitate cu Legea 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul HOMETIME a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
4.2. HOMETIME poate oferi UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit CONTINUT al SITE-ului. Acest acord se aplica strict pentru CONTINUTUL definit, pentru o perioada stabilita in acord si numai pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestui CONTINUT, fara a putea utiliza sectiuni diferite ale SITE-ului. Utilizarea pe SITE a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva cu exceptia cazului in care scopul respectivului CONTINUT a fost acela de promovare.

5. Contact
5.1. HOMETIME publica pe SITE, datele sale de identificare si contact actualizate, spre informarea UTILIZATORILOR sau a CLIENTILOR.
5.2. Prin utilizarea formularului de contact integrat in SITE sau al sectiunilor existente in scop de comunicare si contact, UTILIZATORUL sau CLIENTUL isi manifesta consimtamantul pentru a fi contactat de HOMETIME prin mijloacele disponibile si pentru care UTILIZATORUL sau CLIENTUL consimte, exclusiv in scopul comercial declarat si in vederea realizarii acestui scop, inclusiv prin accesarea mijloacelor electronice, respectiv posta electronica sau telefon mobil (e-mail, SMS).
5.3. Accesarea SITE-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate HOMETIMEse realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI. Astfel, HOMETIME va contacta CLIENTUL pentru primirea informatiilor si sau a notificarilor in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe SITE, pentru executarea contractului la care CLIENTUL este parte sau pentru a raspunde unei solicitari legate de un Contract aflat in desfasurare sau incheiat, ori pentru a oferi informatii despre o comanda plasata pe website sau o comanda aflata in curs de a fi plasata, sau despre intentia de retur notificata de CLIENT sau despre un retur deja realizat.
5.4. Pentru alte scopuri in care HOMETIME utilizeaza in mod electronic datele de contact ale CLIENTULUI, cum ar fi in scopuri de marketing direct si promotionale, HOMETIME va solicita consimtamantul CLIENTULUI. Pentru mai multe informatii puteti accesa https://delicatessen.ro/pages/politica-de-confidentialitate.
5.5. HOMETIME isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/SERVICIILE prezente pe SITE sau cu un contract incheiat cu un CLIENT, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc). Constituie o exceptie de la anteriorul paragraf solicitarile transmise in legatura cu activitatile de prelucrare a datelor personale de catre companie, astfel cum este prevazut in cadrul Politicii de confidentialitate existente pe SITE.

6. Newslettere si alerte
6.1. In momentul in care UTILIZATORUL isi creaza un CONT pe SITE sau acceseaza SERVICIILE sau produsele HOMETIME prin intermediul SITE-ului fara a se inregistra prin crearea unui CONT, vom solicita exprimarea consimtamantului prealabil cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea HOMETIME, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre CLIENT poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 6.3.
6.2. Datele preluate de la CLIENT, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot fi folosite de catre HOMETIME in limitele Politicii de confidentialitate si a acordului prealabil exprimat de catre CLIENT.
6.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre dumneavoastra se poate exprima in orice moment prin:
6.3.1. Folosirea legaturii special destinate din cadrul CONTINUTULUI oricaror newslettere si/sau alerte primite sau apeland numarul de telefon 0742571473 (apel cu tarif normal in reteaua Orange);
6.3.2. Folosirea optiunilor disponibile in CONTUL de CLIENT, pentru modificarea acceptului sau primirii de newslettere si/sau alerte;
6.3.3. Contactarea HOMETIME, utilizand instrumentele disponibile pe SITE la sectiunea “Contact”, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.
6.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul acordat in general pentru prevederile prezentului DOCUMENT sau a celorlalte Politici aplicabile.
6.5. HOMETIME isi rezerva dreptul de a selectiona CLIENTUL care si-a exprimat anterior acordul de a primi newsletter si/sau alerte in vederea trimiterii acestor comunicari comerciale, cat si dreptul de a elimina, in mod justificat din baza sa de date orice CLIENT. In acest caz, CLIENTUL se poate adresa HOMETIME pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa in sensul prezentului articol daca nu va primi o informare cu privire la masurile intreprinse de HOMETIME si motivatia acestora.
6.6. HOMETIME poate sa includa in newslettere si/sau in alertele transmise CLIENTULUI, material publicitar sub forma de CONTINUT care sa faca referire la terti parteneri care se afla intr-o relatie de parteneriat cu HOMETIME la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

7. Politica de confidentialitate
Utilizarea SITE-ului presupune prelucrarea de catre HOMETIME a datelor dumneavoastra cu caracter personal si consideram ca ati citit in acest sens cu atentie https://delicatessen.ro/pages/politica-de-confidentialitate a companiei, prin care va informam cu privire la conditiile de prelucrare a datelor dumneavoastra personale. Inainte de a ne oferi date cu caracter personal prin intermediul SITE-ului https://delicatessen.ro, vi se va solicita in mod expres sa acceptati aceasta politica.

8. Politica de vanzare online
8.1. Accesul la SERVICIU
8.1.1. Accesul la SERVICIU este permis oricarui UTILIZATOR care detine un cont activ, isi creeaza un Cont sau care opteaza pentru plasarea unei COMENZI fara a-si crea un CONT.
8.1.2. Pentru a i se permite accesul la SERVICIU, UTILIZATORUL va trebui sa accepte prevederile prezentului DOCUMENT si sa declare ca indeplineste conditia implinirii varstei de 18 ani in eventualitatea plasarii unei COMENZI. Nu colectam cu buna stiinta date cu caracter personal de la copii sub 18 ani. Daca va aflati sub limita de varsta anterior mentionata, va rugam sa nu utilizati serviciile HOMETIME si sa nu ne trasmiteti date personale. Dispozitiile Politicii de confidentialitate cu privire la « Copii » se aplica in acest sens.
8.1.3. HOMETIME isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI la SITE, la SERVICIILE aferente si/sau daca este cazul, la unele dintre modalitatile de plata acceptate, precum si de a sterge sau restrictiona CONTUL acestuia in limitele legii si ale prezentului DOCUMENT, in cazul in care compania considera ca in baza conduitei sau a activitatii acestuia pe SITE, accesul si existenta CONTULUI CLIENTULUI ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel HOMETIME sau CLIENTII acesteia (spre exemplu, cazul in care un CLIENT refuza de minim 3 ori o COMANDA livrata sau nu preia, in mod nejustificat COMANDA la livrare, poate atrage dupa sine restictionarea CLIENTULUI in sensul limitarii posibilitatii acestuia de a comanda produse de pe SITE, telefonic sau prin orice mijloc pus la dispozitie de catre HOMETIME la un moment dat). In orice caz, orice actiune de restrictionare sau excludere a unui CLIENT se va efectua cu respectarea prevederilor art. 6.5.
8.1.4. Daca opteaza pentru crearea unui CONT, un CLIENT poate avea un singur CONT. Este interzisa partajarea unui CONT intre mai multi CLIENTI.
8.1.5. In situatia in care HOMETIME constata neregularitati si/sau incalcari de orice fel ale prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, HOMETIME isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul CLIENTULUI la CONTINUT sau SERVICIU, cu respectarea prevederilor art. 6.5 cu privire la notificarea/informarea CLIENTULUI.

8.2. Modalitati de plata
Pentru achizitionarea produselor existente pe SITE-ul HOMETIME, punem la dispozitia clientilor nostri urmatoarele Modalitati de plata:
a) RAMBURS
Puteti achita contravaloarea produselor comandate chiar la livrarea acestora catre personalul companiei de curierat.
b) PLATA ONLINE CU CARDUL
Puteti plati online, in momentul in care faceti comanda, folosind cardul dumneavoastra prin intermediului platformei de plati online partenere - NETOPIA: (https://www.mobilpay.ro/public/card/).

8.3. Produse si SERVICII
8.3.1. HOMETIME poate publica pe SITE informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de companie sau de catre oricare alt tert cu care HOMETIME are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
8.3.2. Tarifele afisate pe Site si taiate cu o linie semnifica ultimul pret la care produsul a fost comercializat de catre HOMETIME fara a fi practicat discount pentru produsul respectiv. Pretul taiat este/poate fi pretul recomandat de fabricantul produselor HOMETIME, acest tarif fiind cunoscut sub numele de pretul recomandat de producator (RRP - recommended retail price), pretul fabricantului (manufacturer price), sau pret de lista (price-list). Aceste tarife au caracter pur informativ si orientativ pentru HOMETIME pentru stabilirea pretului produselor comercializate si nu au valoare juridica pentru CLIENT.
8.3.3. Pentru conformarea de catre HOMETIME cu legislatia in vigoare, respectiv pentru a nu comunica catre CLIENTI preturi sau reduceri de care pot induce in eroare, fabricantul/furinzorul produselor trebuie sa transmita catre Companie documente justificative care sa confirme acuratetea pretului recomandat. In orice caz, HOMETIME este libera sa stabileasca pretul si reducerea de pret aplicabila produselor comercializate pe SITE, fara ca furnizorul sau fabricantul sa impuna, direct sau indirect, pretul de vanzare al unui produs.
8.3.4. Preturile vor fi afisate in moneda nationala LEI la fel si reducerile de pret, iar moneda de referinta pentru calculul, plata si facturarea produselor comandate, va fi moneda locala LEU.
8.3.5. In eventualitatea plasarii unei comenzi achitand contravaloarea utilizand un card in moneda EUR, clientul poate utiliza contul de EUR disponibil pe SITE. Daca plata este realizata in contul de LEI cu utilizarea unui card in moneda EUR, USD sau un alt deviz (o alta moneda internationala), banca emitenta a cardului dumneavoastra poate opera conversia in lei a sumei achitate pentru produsele achizitionate de pe SITE, existand posibilitatea ca banca dumneavoastra sa perceapa un comision de schimb valutar. Astfel, va revine obligatia de a va informa cu privire la existenta unui astfel de comision inainte de a plasa o comanda pe SITE. HOMETIME nu este si nu poate fi raspunzatoare pentru lipsa de informare a CLIENTILOR sai. Pentru clarificare, in cazul platilor online, HOMETIME nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de CLIENT, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia din urma, in cazul in care moneda de emitere a cardului difera de moneda LEU. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai CLIENTUL.
8.3.6. Facturarea produselor achizitionate se face in LEI iar pentru platile in monedat EUR facturile vor fi emise pentru echivalentul in LEI a sumei achitate. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, HOMETIME va debita contul curent al CLIENTULUI cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii. HOMETIME poate sa factureze si persoane juridice avand in vedere ca produsele pot fi comandate atat de catre firme cat si de persoane fizice.
8.3.7. Toate informatiile utilizate pentru descrierea sau prezentarea produselor si/sau Serviciilor disponibile pe SITE, pe pagina de Facebook sau Instagram a companiei sau pe paginile companiei din cadrul altor retele de socializare, daca este cazul (imagini statice/bannere de campanie/imagini dinamice/prezentari multimedia) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea HOMETIME de a detine produsele respective in stoc sau aceleasi produse identice din punct de vedere al caracteristicilor esentiale (culoare, marime, gramaj sau tip de produs, etc.), acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
8.3.8. In descrierea si sau prezentarea produselor si/sau a SERVICIILOR sale, HOMETIME isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii/etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor efectiv comercializate.

8.4. Comanda
8.4.1. CLIENTUL poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe SITE, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda prin efectuarea platii utilizand una dintre modalitatile de plata indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care evenimentul de promovare (Campania) este activ si exista stoc disponibil pentru produsul comandat. Ca regula, un produs adaugat in cosul de cumparaturi, ramane in cos pana la momentul la care acesta este eliminat de catre CLIENT. De asemenea, adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a produsului respectiv. In cazul in care produsul adaugat in cosul de cumparaturi, nu se mai afla in stoc, va vom anunta in momentul in care accesati cosul de cumparaturi despre noul status al produsului selectat, caz in care produsul poate fi eliminat automat din cosul de cumparaturi.
8.4.2. Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achizitie, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
8.4.3. Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca HOMETIME il poate contacta prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie catre HOMETIME (e-mail, telefon) sau expres solicitat de catre companie in scopul contactarii CLIENTULUI sau a pastrarii legaturii cu acesta.
8.4.4. HOMETIME poate denunta unilateral comanda efectuata de catre CLIENT, in urma unei notificari prealabile adresate CLIENTULUi, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
8.4.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI, a TRANZACTIEI, in cazul platii online;
8.4.4.2. invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de HOMETIME, in cazul platii online;
8.4.4.3. datele furnizate de catre CLIENT, pe Site sunt incomplete conducand la imposibilitatea finalizarii sau procesarii comenzii sau sunt incorecte;
8.4.4.4. activitatea CLIENTULUI pe SITE poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel HOMETIME si/sau partenerii acestuia;
8.4.4.5 realizarea a mai mult de trei incercari de livrare consecutive, esuate.
8.4.5. CLIENTUL poate renunta la o comanda efectuata, in conditiile prevazute in cadrul art. 11 din Ordonanta de Urgenta Guvernamentala nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor din cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
8.4.6. In cazul in care CLIENTUL renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata folosind un card bancar si in care banca emitenta a cardului CLIENTULUI a virat sumele achitate in contul HOMETIME, suma aceasta va fi returnata de catre HOMETIME nu mai tarziu de 14 zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta despre intentia de renuntare a CLIENTULUI la comanda si in orice caz, dupa primirea produsului returnat. Pentru rambursara de catre HOMETIME a sumelor achitate, se vor folosi aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de CLIENT pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care CLIENTUL a fost de acord cu o alta modalitate de plata, indicata expres in scris de catre acesta.
8.4.7. In cazul in care un produs comandat de catre CLIENT, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre HOMETIME, acesta din urma va informa CLIENTUL asupra acestui fapt si va returna in contul acestuia contravaloarea produselor, in termenul prevazut la art. 8.4.6, calculat de la data la care HOMETIME a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care CLIENTUL si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract (consulta Politica de Retur din cadrul art. 10).
8.4.8. In cazul in care CLIENTUL solicita anularea unei comenzi achitate cu cardul, se vor aplica conditiile prevazute dreptului de retragere din cadrul capitolului https://delicatessen.ro/pages/politica-de-retur. Dupa plasarea comenzilor, acestea nu pot fi modificate de catre CLIENTUL.
8.4.9. In cazul in care Clientul a operat o modificare a comenzii conform art 8.4.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/Serviciilor comandate initial, HOMETIME va returna in contul CLIENTULUI suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 14 zile de la data la care HOMETIME a luat la cunostinta despre acest fapt.
8.4.10. Detaliile de livrare ale produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar al livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea HOMETIME, cu exceptia obligatiei prevazute de lege de a livra podusele comandate in cadrul termenului legal de 30 de zile de la data incheierii contractului la distanta.
8.4.11. In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale, accesand formularele disponibile pe SITE, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact noile date modificate corespunzator insa in masura in care actualizarea datelor este posibila in raport cu data livrarii efective a produsului/produselor comandat/comandate.
8.4.12. HOMETIME depune toate eforturile necesare in vederea acordarii unor informatii corecte cu privire la pretul si caracteristicile produselor afisate pentru comercializare pe SITE. Totusi, in mediul digital, erorile de sistem pot sa apara in orice moment, fara a fi generate de HOMETIME si nu pot fi intotdeauna contolate de companie. Erorile de sistem pot sa afecteze buna functionare a SITE-ului, aducand modificari preturilor sau caracteristicilor produselor, care pot sa fie afisate eronat. In cazul inregistrarii unei comenzi avand un pret derizoriu fata de pretul real al produsului respectiv, HOMETIME are dreptul de a nu onora comanda respectiva, pe care o va anula, cu informarea ulterioara a CLIENTULUI. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate (tip, gramaj, marime sau model), HOMETIME va depune toate eforturile in vederea livrarii catre CLIENT a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate la momentul plasarii comenzii. Astfel, HOMETIME nu poate fi trasa la raspundere pentru erorile de sistem care nu sunt generate de actiunile sale, solicitand astfel in mod anticipat CLIENTILOR sai, abordarea unei condiuite de buna credinta, intelegere si cooperare cu si fata de HOMETIME.

8.5. Contract si finalizare
8.5.1. HOMETIME va include in coletul expediat catre CLIENT, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care atesta achizitionarea produselor de catre CLIENT, respectiv documentele care probeaza autenticitatea produselor si factura aferenta care probeaza achizitia. Suplimentar, HOMETIME poate include in colet materiale publicitare pentru a-si promova propriile produse sau campanii (sau ale unor terti parteneri) precum si cadouri destinate fidelizarii CLIENTILOR.
8.5.2. HOMETIME va facilita informarea CLIENTULUI asupra stadiului de procesare in care se afla comanda sa.
8.5.3. Contractul la care se adauga documentele HOMETIME care atesta livrarea catre CLIENT si a produselor contractate de acesta, devine un contract onorat.


8.6. Transport
8.6.1. Livrarea catre CLIENT a produselor/Serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei/unor firme de curierat rapid. Firma/firmele de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale CLIENTULUI HOMETIME, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii. De asemenea, potentialii terti parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati cu acordul HOMETIME pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale CLIENTILOR HOMETIME, sunt tinuti la respectarea intocmai a documentului Termeni si Conditiil si a legii cu privire la prelucrarea in conditii de siguranta a datelor cu caracter personal si in general a Politicilor companiei. HOMETIME incheie Acorduri de prelucrare a datelor personale cu companiile de curierat partenere. In acest sens, firma de curierat poate contacta Clientii HOMETIME prin orice mijloc de comunicare agreat contractual (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol. HOMETIME are incheiate parteneriate cu companii de curierat care asigura livrarea pe teritoriul Romaniei, in localitatile in care transportatorii parteneri au puncte de livrare.
8.6.2. Livrarea se va efectua in medie cat mai repede posibil si in orice caz in cadrul termenului legal prevazut de lege, respectiv 30 de zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre HOMETIME. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, HOMETIME va informa CLIENTUL prin e-mail, cu aplicarea prevederilor art. 8.4.7.
8.6.3. Toate produsele comercializate pe Site sunt livrate exclusiv pe teritoriul Romaniei.
8.6.4. Costurile de livrare sunt suportate care regula generala de catre CLIENT, indiferent de dimensiunea sau de numarul de colete, cu exceptia cazurilor in care costurile livrarii sunt suportate de catre HOMETIME in cadrul unei promotii sau a unei campanii de fidelizare sau promovare.

8.7. Calitate si garantii
8.7.1. Daca este cazul, fiecare produs comercializat de HOMETIME, beneficiaza de termenul de garantie mentionat dupa caz, in certificatul de garantie al produsului si cu respectarea intocmai a Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata si actualizata. Detalii despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate in pagina de prezentare a acestuia. Informatii cu privire la Termenii si Conditiile de garantie HOMETIME sunt disponibile in cadrul sectiunii https://delicatessen.ro/pages/garantie, sau pot fi puse la dispozitia CLIENTULUI sub forma unei brosuri sau a unui document, introduse in fiecare colet. Niciun CLIENT nu poate solicita o garantie extinsa in alti termeni si in alte conditii si/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garantia oferita de HOMETIME este emisa in conformitate cu legislatia in vigoare si se bazeaza pe obtinerea de catre companie a documentelor justificative pentru calitatea/durata de utilizare a produselor comercializate, daca este cazul certificate de autenticitate si/sau de conformitate ori avize (stapile) de comercializare pe teritoriul Romaniei, direct de la producator si/sau distribuitorii autorizati ai producatorului.
8.7.2. Fiecare produs comercializat de HOMETIME beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, si conform prevederii de mai sus, inclusiv pentru cazurile in care informatiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc.
8.7.3. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare CLIENT poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia. De asemenea, CLIENTUL beneficiaza de termenele prevazute in cadrul Capitolului V din Legea 449/2003.
8.7.4. In cazul in care HOMETIME nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, la data la care HOMETIME ia la cunostinta despre acest caz.
8.7.5. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 8.6.2, HOMETIME va informa CLIENTUL prin e-mail si poate agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, CLIENTUL poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. CLIENTUL are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre HOMETIME a unui raspuns din partea CLIENTULUI in termenul precizat, va fi considerat un accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care CLIENTUL isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anularea comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, HOMETIME va inapoia sumele platite conform art. 8.4.7.

9. Campaniile promotionale
9.1. Codurile promotionale
HOMETIME poate oferi coduri promotionale prin organizarea unor promotii valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere al codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Codurile promotionale se aplica produselor expres indicate. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii si nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea acesteia dupa ce Comanda a fost plasata.
9.1.2. Intr-o Comanda poate fi folosit un singur cod promotional, avand in vedere ca sectiunea de plasare a Comenzii nu permite utilizarea mai multor coduri in cadrul aceleiasi Comenzi. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel in cadrul conditiilor de desfasurare a promotiei. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
9.1.3. In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv din culpa exclusiva a HOMETIME, CLIENTUL are dreptul de a solicita reactivarea codului promotional respectiv, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa suport@delicatessen.ro urmand a transmite informatiile solicitate de HOMETIME in vederea reactivarii codului promotional. Codul promotional se reactiveaza pentru o perioada limitata de timp expres specificata la data primirii condului promotional.
9.1.4. Promotiile desfasurate pe SITE-ul https://delicatessen.ro/ nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe SITE, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unui voucher procentual, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.
9.1.5. HOMETIME stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza, acestea fiind publicate exclusiv pe SITE. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe SITE, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. 

9.2. Intreruperea campaniei promotionale
In cazul unei Campanii promotionale organizate de HOMETIME, in calitate de organizator, isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a participantilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (e-mail, telefon sau afisare in sectiunea dedicata Campaniei). Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare dintre conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii acesteia, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta modificarilea realizate.

9.3. Vouchere/cupoane/coduri promotionale
9.3.1. Prevederi generale
Voucher reprezinta un cod promotional, respectiv un cupon promotional. Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Va rugam sa verificati cu atentie toate detaliile si informatiile de pe voucher astfel incat discountul sa va poata fi acordat.
Valoarea fiecarui voucher este specificata pe acesta.
Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher impune o anumita valoare minima de achizitie a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte Servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.
Orice articol, indiferent de promotie va avea o valoare minima, HOMETIME nu poate comercializa produse cu valoare zero.
Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie.
Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite pe SITE-ul https://delicatessen.ro/.
Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule.
Voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani.
Voucherele nu pot fi inlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse.
Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe SITE-ul https://delicatessen.ro/ sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.
9.3.2. Regulamente concursuri
HOMETIME stabileste regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti prin intermediul SITE-ului propriu sau pe paginile oficiale ale retelelor de socializare (Facebook, Instagram), precum si la cerere la sediul social al companiei.
Comenzile care respecta in totalitate regulile de participare ale concursului cu premii, promotiei sau ale campaniei vor fi luate in considerare pentru acordarea premiului sau beneficiului oferit. Comenzile care contin vouchere de discount sau vouchere valorice nu pot fi cumulate cu alte comenzi.
HOMETIME poate anula o promotie fara o notificare prealabila din motive independente de vointa acestuia, cum ar fi defectiuni tehnice aparute in sistem, respectiv defectiuni de natura software/hardware, urmand a informa CLIENTUL in cel mai scurt timp posibil despre motivul care a cauzat anularea promotiei sau campaniei respective.
Voucherele de discount provenite din aceeasi campanie promotionala nu se cumuleaza, aplicandu-se un singur discount/comanda.
9.3.3. Conditii de aplicare
Fiecare voucher va fi limitat astfel incat nu se admite utilizarea mai multor vouchere de pe o adresa de IP sau de pe aceeasi adresa IP.
Orice promotie la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si CLIENT).
Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in prezentul document, in e-mailul prin acre este acordat voucherul si in contul de CLIENT sectiunea “vouchere”, sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. HOMETIME isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu informarea ulterioara a CLIENTILOR si respectarea drepturilor CLIENTILOR care sunt deja in posesia unor vocuchere valide si obtinute in mod legal. Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
In cazul in care produsele pentru care a fost acordat voucherul si pentru care CLIENTUL s-a calificat la acordarea promotiei nu au fost achizitionate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de catre CLIENT nu pot fi considerate valide, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv platite.
Voucherul se aplica numai produselor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie.
Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comanda.
In cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocata fiecarui produs in dependenta de valoarea ponderata a acelui produs din valoarea totala a comenzii, excluzand taxele de transport, manipulare si alte Servicii.
Orice voucher va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un voucher nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.
9.3.4. Anulare, refuz, retur comanda
In cazul returnarii produselor achizitionate cu voucher, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat o reducere prin voucher este anulata, respinsa sau returnata integral, CLIENTULUI i se va returna integral suma platita iar voucherul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher si contine mai multe produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in comanda daca valoarea comenzii nu respecta conditiile ofertei/promotiei. HOMETIME nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate care fac parte dintr-o comanda cu produse multiple. CLIENTULUI i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.

10. Returul produselor
Pentru vizualizarea regulilor aplicabile returului produselor comandate, accesati https://delicatessen.ro/pages/politica-de-retur aplicabila HOMETIME.

11. Frauda
11.1. HOMETIME nu solicita CLIENTULUI prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
11.2. CLIENTUL isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.
11.3. HOMETIME declina orice responsabilitate, in situatia in care CLIENTUL este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care pretinde ca este reprezentant al HOMETIME sau ca reprezinta interesele acesteia din urma.
11.4. CLIENTUL va informa HOMETIME asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
11.5. HOMETIME nu promoveaza SPAM-ul. Orice CLIENT care a furnizat explicit adresa sa de email pe SITE poate opta pentru dezactivarea Contului de CLIENT aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 6.3. din prezentul Document.
11.6. Comunicarile realizate de catre HOMETIME prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii CONTINUTULUI.
11.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a SITEULUI/CONTINUTULUI si/sau al HOMETIME, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a solicita punerea in miscare a urmaririii penale impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
11.7.1. Accesarea datelor de orice tip ale altui CLIENT prin folosirea unui CONT existent sau fals ori prin orice alta metoda;
11.7.2. Alterarea sau modificarea CONTINUTULUI SITEULUI sau a oricarei corespondente expediate prin orice modalitate de catre HOMETIME catre CLIENT;
11.7.3. Afectarea performantelor serverului/serverelor pe care ruleaza SITEUL;
11.7.4. Accesarea sau divulgarea oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, CONTINUTULUI expediat prin orice mijloc de catre HOMETIME catre CLIENT atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al CONTINUTULUI.

12. Limitare de responsabilitate
12.1. HOMETIME nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui CLIENT care utilizeaza SITEUL sau CONTINUTUL, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii si a Politicilor publicate in cadrul SITE-ului, cu exceptia situatiilor in are HOMETIME incalca legislatia in vigoare.
12.2. In cazul in care un CLIENT considera ca un CONTINUT expediat prin orice mijloc de catre HOMETIME incalca drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii HOMETIME, conform detaliilor de contact, astfel incat aceasta din urma sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
12.3. HOMETIME nu garanteaza persoanelor fizice sau juridice accesul la SITE sau la serviciile acestuia in mod neintrerupt si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral CONTINUT, de a reproduce partial sau integral CONTINUTUL, de a copia, sau de a exploata orice CONTINUT in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice CONTINUT asupra caruia are si/sau a obtinut acces fara acordul prealabil scris al HOMETIME.
12.4. HOMETIME nu raspunde de CONTINUTUL, calitatea sau natura altor SITE-uri la care se ajunge prin legaturi din CONTINUT, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele SITE-uri, raspunderea o poarta integral proprietarii acestora.
12.5. HOMETIME este exonerat de orice vina in cazul utilizarii SITEULUI si/sau al CONTINUTULUI transmis catre CLIENT, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul SITE-ului, e-mail-ului sau al unui angajat al HOMETIME, atunci cand aceasta utilizare a CONTINUTULUI poate sau produce pagube de orice natura CLIENTULUI si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de CONTINUT.
12.6. HOMETIME nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
12.6.1. Serviciul va fi potrivit cerintelor CLIENTULUI;
12.6.2. Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
12.6.3. Daca este cazul, produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul SITE-ului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor CLIENTULUI,
12.6.4. SITE-ul sau orice serviciu aferent oferit in mediul online, va fi continuu, lipsit de erori generate de sistemele informatice utilizate de HOMETIME sau de erori de functionare ale retelei de internet ori alte erori de functionare izvorate din relatia contractuala pe care compania o are cu diversi parteneri (funizor de energie electrica, furnizor al retelei de internet, etc.).
12.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii SITE-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/legatura/tranzactie/colaborare/etc. care pot aparea intre CLIENT si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul SITE-ului.
12.8. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecarei campanii pe SITE si pentru prezentarea produselor si/sau pe paginile de Facebook si/sau Instagram ale companiei, au caracter exclusiv de promovare a produselor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de HOMETIME de a detine efectiv in stoc pentru scopuri de comert, produsele ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe SITE, avand indicate pretul de vanzare si caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale companiei fiind astfel disponibile pentru vanzare.

13. Forta majora si cazul fortuit
13.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una dintre partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
13.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
13.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
13.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre acestea sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
13.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 12.3.

14. Litigii
14.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea SITE-ului si/sau al oricarui continut trimis de catre HOMETIME CLIENTULUI prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cu prevederile documentului Termeni si Conditii.
14.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre CLIENT si HOMETIME se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
14.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre CLIENT si HOMETIME sau partenerii companiei, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre un mediator autorizat agreat de ambele parti aflate in disputa, iar in cazul in care medierea nu rezolva/solutioneaza disputa, litigiul va fi deferit instantelor competente de la sediul HOMETIME, in conformitate cu legile romane in vigoare.
14.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi din cadrul prezentului document.
14.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

15. Dispozitii finale
15.1. HOMETIME isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale SITE-ului sau a structurii acestuia precum si a serviciilor si a functionlitatilor SITE-ului, precum si a oricarui CONTINUT fara transmiterea unei notificari prealabile adresate CLIENTULUI, daca modificarile nu impacteaza situatia juridica sau relatia companiei cu CLIENTUL.
15.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, HOMETIME nu va putea fi tinuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe SITE din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul SITE-ului.
15.3. HOMETIME isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a SITE-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare si a drepturilor si libertatilor CLIENTILOR.

16. Feedback
16.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu HOMETIME, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0742571473 (apel cu tarif normal in reteaua Orange), de luni pana vineri, intre orele 09:00 a.m. pana la orele 17:00 p.m, sau prin email la suport@delicatessen.ro.
16.2. Orice observatii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la SITE-ul sau activitatea companiei, la functionalitatea sau imbunatatirea serviciilor noastre, vor deveni si vor ramane proprietatea SC. HOMETIME S.R.L., de la data transmiterii acestora catre companie, indiferent de mijlocul de comunicare utilizat.