Politica de Confidențialitate


Prezenta Politică de Confidențialitate reglementează modalitatea în care datele cu caracter personal pe care HOMETIME le colectează de la UTILIZATORII sau CLIENȚII săi persoane fizice, inclusiv datele cu caracter personal ale reprezentanților companiilor partenere, sau datele pe care aceștia le furnizează, vor fi prelucrate de către HOMETIME. Definițiile din cadrul documentului Termeni și Condiții se aplică deopotrivă și prezentei Politici de confidențialitate.

Utilizând în continuare SITE-ul, înțelegeți că navigarea pe pagina/paginile web ale HOMETIME și respectiv interacțiunea cu produsele și/sau cu serviciile Companiei presupune solicitarea anumitor date cu caracter personal care vă aparțin, iar refuzul de a ne oferi aceste date poate rezulta în imposibilitatea de a comercializa și respectiv livra către dumneavoastră produsele comercializate pe SITE.

Astfel, vă oferim informații transparente cu privire la datele personale pe care le colectăm și la modul în care folosim datele dumneavoastră personale și vă informăm totodată despre drepturile dumneavoastră în calitate de persoane vizate și despre modul în care vă puteți exercita aceste drepturi.

Înainte de a ne oferi date cu caracter personal prin accesarea SITE-ului, vi se va solicita consimțământul pentru unele dintre activitățile de prelucrare ale datelor dumneavoastră personale desfășurate de HOMETIME în conformitate cu articolul 3 din prezenta Politică.

În măsura în care aveți solicitări sau întrebări legate de activitățile de prelucrare ale datelor dumneavoastră personale în cadrul SC. HOMETIME S.R.L., vă rugăm să ne contactați prin utilizarea următoarelor informații de contact:
Adresa: Str. Feroviarilor nr. 80, cod poștal 012207, sectorul 1, București, România;
Telefon: 0742 571 473 (apel cu tarif normal în rețeaua Orange);
E-mail: suport@delicatessen.ro.

Dacă trimiteți către HOMETIME o solicitare de acces la activitățile de prelucrare ale datelor dumneavoastră personale pentru a primi informații, vă rugăm să aveți în vedere că, din cauza procesării continue a datelor dumneavoastră personale și luând în considerare rutina stabilită în sistemele noastre informatice pentru ștergerea informațiilor prelucrate în condițiile Politicii de retenție (stocare) a datelor, ne angajăm să vă menținem datele actualizate și exacte în orice moment. Astfel, această procesare de rutină poate implica modificarea sau ștergerea informațiilor personale pe care le procesăm, după ce ați trimis o solicitare către noi. În acest caz, HOMETIME va furniza informațiile pe care le deține în momentul transmiterii răspunsului către dumneavoastră, chiar dacă acestea vor fi diferite de informațiile stocate la data trimiterii solicitării. Rețineți că ștergerea datelor dumneavoastră personale este o procedură pe care HOMETIME ar fi efectuat-o chiar dacă nu ați fi trimis solicitarea.

1. Informații de contact ale entității care realizează activitățile de prelucrare descrise:

Societatea Comerciala HOMETIME S.R.L.
WEBSITE: https://delicatessen.ro
Adresa sediului social: Str. Drumul Pădurea Neagra 19-85, bloc 39C, ap. 11, sector 1;
Ne puteți contacta prin:
E-mail: suport@delicatessen.ro
Prin telefon: 0742 571 473 (apel cu tarif normal în rețeaua Orange);
Prin poștă: Str. Feroviarilor nr. 80, cod poștal 012207, sectorul 1, București, România.

2. Colectarea, stocarea și prelucrarea datelor cu caracter personal

Stocăm și prelucrăm date personale numai în cazurile în care ne-ați furnizat voluntar aceste date, cum ar fi prin plasarea unei comenzi, completarea unui formular de contact, prin abonarea la newsletter-ul companiei sau prin crearea unui cont. Ca urmare a colectării oricărei alte date personale, veți fi informat în prezenta Politică sau în secțiunile web respective despre scopul intenționat al utilizării acestor date și, dacă este necesar, vă vom solicita consimțământul pentru stocarea și procesarea datelor personale. Datele dumneavoastră personale vor fi dezvăluite sau transmise în alt mod doar dacă este necesar pentru punerea în aplicare a contractului, pentru prestarea serviciilor noastre sau pentru obținerea prealabilă a unui acord din partea dumneavoastră.

Datele dumneavoastră personale includ informații care ne oferă posibilitatea de a vă identifica direct sau prin combinarea acestor date cu alte informații, spre exemplu numele dumneavoastră, numărul de telefon, numărul de client alocat, numărul de comandă sau adresa dumneavoastră de e-mail. Toate informațiile care nu pot fi utilizate pentru a vă identifica, inclusiv dacă sunt combinate cu alte informații, sunt clasificate ca nefiind date cu caracter personal.

3. HOMETIME colectează date cu caracter personal, ale UTILIZATORILOR sau CLIENȚILOR persoane fizice, în următoarele scopuri:


4. Datele cu caracter personal pe care le utilizăm și temeiul legal al prelucrării

HOMETIME vă oferă o gamă variată de produse pe care le puteți accesa în diferite moduri. Fie că doriți să ne contactați online, prin telefon sau în orice alt mod aflat la dispoziția dumneavoastră, date personale și informații vă sunt solicitate de către HOMETIME sau sunt transmise de către dumneavoastră. În cele mai multe dintre cazuri, aceste date sunt acordate de către dumneavoastră atunci când utilizați serviciile noastre, spre exemplu atunci când vă înregistrați prin crearea unui cont pe website sau când plasați o comandă fără a opta pentru crearea unui cont (ca „vizitator”), ori atunci când introduceți adresa de e-mail în cadrul procesului de plasare al comenzii, pentru abonarea la e-mailurile cu caracter comercial, sau adresa poștală pentru livrare.

Primim de asemenea informații tehnice despre dispozitivul de pe care accesați website-ul sau date de acces cum ar fi locația geografică, obținute în mod automat în momentul în care interacționați cu serviciile noastre. Colectăm astfel informații pe care le utilizăm în scopuri de analiză și studiu pentru evaluarea activității noastre comerciale. De asemenea, este posibil să primim informații despre dumneavoastră de la terțe părți, parteneri ai HOMETIME, cum ar fi companii de promovare a serviciilor noastre în raport cu un grup țintă, de realizare a unor sondaje de opinie, sau informații transmise sau obținute de la procesatorul de plăți partener în legătură cu o tranzacție efectuată de dumneavoastră pe SITE.

În relație cu HOMETIME, vă solicităm să ne acordați anumite informații specifice, iar dumneavoastră puteți refuza transmiterea acestor informații, pentru că dumneavoastră decideți ce informații ne acordați. Totuși, în cazul în care refuzați acordarea unora dintre informațiile solicitate, putem fi puși în imposibilitatea de a vă oferi în mod optim serviciile solicitate. Spre exemplu, nu vă putem livra coletul fără a ne transmite adresa de livrare și respectiv informațiile de contact pentru a vă ține la curent cu privire la statusul comenzii dumneavoastră. În cazul în care o anumită informație este solicitată în mod obligatoriu pentru realizarea unui anumit serviciu, vă vom informa prin calificarea respectivei informații ca fiind «obligatorie». Informațiile obligatorii sunt de regulă numele și adresa de e-mail, care vor constitui și informații de înregistrare (log-in) pe website. Alte informații cu caracter obligatoriu pot fi solicitate de asemenea pentru a accesa servicii personalizate sau gratuite, cum ar fi data nașterii - spre exemplu cu ocazia zilei de naștere a unui CLIENT sau ofertarea către acesta a unor produse specifice vârstei și intereselor dumneavoastră.

Prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal:

Date necesare pentru prestarea serviciilor – nume, prenume, adresă domiciliu, data nașterii. Temeiul legal al acestei prelucrări îl reprezintă executarea contractului la distanță încheiat între părți, sau pentru a realiza demersurile necesare pentru procesarea comenzii plasate;
Date de profil – nume și prenume, datele de contact, preferințele dumneavoastră prin analiza datelor de trafic, spre exemplu în legătură cu produsele vizualizate, accesate, tipul de produs selectate sau gramajul, precum și orice date adăugate voluntar de dumneavoastră în coșul de cumpărături sau doriți să utilizați contul dumneavoastră de CLIENT pentru a accesa servicii care necesită informații adiționale în mod obligatoriu. Temeiul legal al acestei prelucrări îl reprezintă executarea contractului la distanță încheiat între părți sau pentru realizarea demersurilor necesare pentru procesarea comenzii plasate;
Date de contact – email, număr de telefon (mobil, fix sau ambele), adresă sau date despre profilul utilizat într-o anumită rețea sociala (spre exemplu dacă ne contactați prin intermediul platformei Facebook, primim informații despre ID-ul dumneavoastră de Facebook). Dacă ne contactați colectăm datele dumneavoastră de contact, în funcție de mijloacele de contact utilizate în relație cu HOMETIME (număr de telefon sau e-mail). Temeiul legal al acestei prelucrări îl reprezintă executarea contractului la distanță încheiat între părți sau pentru a realiza demersurile necesare pentru procesarea comenzii plasate;
Date despre comportamentul dumneavoastră în calitate de CLIENT – date provenite din activitatea online (pe internet) respectiv achiziții online limitate la activitatea pe SITE-ul nostru, detalii despre produsele comandate (denumire, tip, preț și după caz, gramaj), informații despre modul de efectuare al plății, mesaje transmise în legătură cu achiziția realizată (informări despre intenția de retur, reclamații, retragere din contract sau alte mesaje transmise către HOMETIME), statusul livrării și al plaților realizate, statusul procesării returului și informații primite de la prestatori de servicii parteneri implicați în realizarea contractului (spre exemplu firma de curierat care livrează coletul comandat de dumneavoastră). Temeiul legal al acestei prelucrări îl reprezintă executarea contractului la distanță încheiat între părți sau pentru a realiza demersurile necesare pentru procesarea comenzii plasate;
Date despre campanii și studii – numele dumneavoastră și adresa de e-mail sunt solicitate de regulă în cazul în care participați la o campanie sau la un concurs cu premii organizat de HOMETIME pentru a vă informa în cazul în care ați câștigat unul dintre premii sau a ne asigura ca fiecare participant este parte din respectiva campanie sau respectivul concurs. Prelucrăm aceste informații necesare în scopul manifestării interesului nostru legitim de a promova și îmbunătăți serviciile, astfel încât drepturile și libertățile dumneavoastră să nu fie îngrădite. Dacă participați la un concurs cu premii sau o campanie organizată de HOMETIME, vă solicitam date cu caracter personal pentru realizarea studiilor de satisfacție ale clienților noștri în vederea realizării unor analize de piață (spre exemplu, în cazul în care participați la o campanie în care un partener al nostru care acordă premiul pus în joc, solicită informații despre dumneavoastră pentru a vă acorda premiul respectiv, însă în astfel de cazuri, vă vom informa punctual în cadrul regulamentului de concurs sau a termenilor și condițiilor aplicabile campaniei cu privire la informațiile solicitate și cum sunt aceste informații utilizate).
Date digitale – adresa IP, website-uri și pagini personale în rețele de social media (Facebook, Instagram), aplicații utilizate sau localizarea geografică din care accesați serviciile noastre, precum și alte date și informații publice disponibile pe internet. Temeiul legal al prelucrării este interesul nostru legitim pentru dezvoltarea continuă a funcționalităților website-ului nostru pentru a vă oferi produse și servicii relevante. Când accesați servicii prin intermediul internetului sau al serviciilor mobile, date și informații tehnice vor fi procesate în mod inevitabil, pentru a vă oferi conținutul și funcționalitățile pe care le punem la dispoziție afișându-le pe dispozitivul dumneavoastră electronic (smartphone, tabletă, laptop). Aceste date sunt procesate de fiecare dată când accesați servicii prin intermediul internetului, indiferent cine este operatorul.
Mesaje în scop de Marketing – nume și prenume, adresa de e-mail, număr de telefon mobil, pe care le utilizăm pentru a vă informa în timp real cu privire la produsele, campaniile și promoțiile noastre. Aceste comunicări vor fi transmise numai în măsura în care ne-ați oferit în mod explicit aceste informații în scop de marketing (spre exemplu introducerea voluntară a adresei de e-mail urmată de confirmarea acesteia, pentru a primi comunicări cu conținut comercial din partea HOMETIME sau a partenerului nostru de e-mail marketing), ori cu consimțământul dumneavoastră prealabil. Temeiul legal al acestei prelucrării informațiilor în scop de marketing îl reprezintă interesul nostru legitim de a promova produsele si serviciile companiei pentru a vă oferi o gamă variantă de produse de calitate însoțite de servicii de încredere. Aveți posibilitatea de a opri sau de a restricționa primirea mesajelor comerciale din partea HOMETIME în orice moment, fie prin accesarea setărilor din contul dumneavoastră de CLIENT, prin apăsarea linkului „dezabonare” sau prin contactarea departamentului nostru de relații cu clienții. După ce ați realizat acest demers, vom actualiza informația în profilul dumneavoastră pentru a ne asigura că nu veți mai primi comunicări comerciale din partea HOMETIME. Totuși, vă rugam să aveți în vedere că HOMETIME este interconectat cu o rețea complexă de servicii, fiind necesare câteva zile până când sistemele noastre vor fi actualizate în totalitate, astfel că în tot acest timp puteți primi în continuare mesaje din partea noastră în timp ce procesăm solicitarea de dezabonare sau restricționare a acestui serviciu. Dezabonarea de la primirea mesajelor transmise în scop de marketing sau restricționarea acestora nu înseamnă că nu veți primi în continuare mesaje în legătură cu procesarea comenzilor sau statusul livrării acestora.
Date personale provenite din mesaje, sau conținut în urma unei conversații purtate cu HOMETIME - comunicările realizate de dumneavoastră prin intermediul telefonului, poștă, contul unei rețele de socializare, formulare de contact existente pe website sau alte mijloace de comunicare, colectăm și stocăm conținutul acestor mesaje. Temeiul legal al acestei prelucrări îl reprezintă executarea contractului la distanță încheiat între părți sau pentru a realiza demersurile necesare pentru procesarea comenzii plasate. Aceste mesaje pot fi înaintate către departamentul responsabil pentru rezolvarea solicitării transmise în atenția HOMETIME, iar dacă utilizăm aceste informații în relație cu alți parteneri (spre exemplu pentru a transmite opinia dumneavoastră cu privire la un produs achiziționat), aveți opțiunea de a restricționa utilizarea anumitor informații indicând exact datele pe care le putem face cunoscute, iar în acest caz, nu vom transmite informația către partenerul nostru sau o vom face fără a transmite datele dumneavoastră cu caracter personal.
La aceasta dată, nu vom înregistra convorbirile telefonice purtate cu reprezentanți ai HOMTIME.

Nu trebuie să ne acordați date personale, dar dacă nu o faceți, este posibil să nu puteți achiziționa produse de pe SITE-ul nostru și este puțin probabil să beneficiați de o experiență optimă în relație cu HOMETIME. Neacordarea datelor este alegerea dumneavoastră și noi respectăm această alegere.

De asemenea, în măsura în care volumul datelor prelucrate va deveni considerabil, avem în vedere implementarea unor soluții de securitate pentru anonimizarea și agregarea datelor dumneavoastră personale (astfel încât acestea să nu vă identifice) și pentru a le folosi în scopuri precum testarea sistemelor noastre informatice, cercetarea și analiza datelor, îmbunătățirea funcționalităților SITE-ului și dezvoltarea de noi produse și servicii. Masurile de securitate pot fi implementate în relație cu terțe părți.




5. Principiile de prelucrare a datelor personale


6. Cum obținem aceste date:

Direct de la dumneavoastră:


7. Către cine transmitem datele dumneavoastră personale și rezultatele activităților noastre de prelucrare (rapoarte, liste, etc.):

Furnizorii noștri
Dezvăluim/transmitem informații furnizorilor noștri pentru a asigura prelucrarea datelor dumneavoastră personale în deplină siguranță și pentru a ne reprezenta în comunicările de marketing pe care le purtăm cu dumneavoastră, pentru a vă furniza conținutul SITE-ului, a afișa produsele comercializate și a vă oferi mijloace de efectuare a plații acestora precum și a vă livra produsele.

În orice caz, dezvăluim/transmitem datele dumneavoastră personale sau informații despre aceste date, dacă este necesar, în formatul care ne este solicitat și care corespunde scopurilor descrise în prezenta Politică de Confidențialitate și numai partenerilor noștri contractuali cu care am încheiat acorduri de prelucrare a datelor dumneavoastră personale și care garantează protecția datelor dumneavoastră personale, a drepturilor și libertăților garantate în raport cu legislația aplicabilă. Lista actualizată a partenerilor contractuali, în relație cu care HOMETIME prelucrează datele dumneavoastră personale poate fi transmisă la cerere prin e-mail sau fizic, prin poștă, utilizând datele de contact puse la dispoziție la articolul 1 din prezenta Politică.

Partenerii noștri contractuali care realizează activitățile de livrare a produselor comandate de dumneavoastră pe SITE, vă pot solicita cartea de identitate pentru a realiza identificarea persoanei care preia coletul cu persoana care trebuie să primească produsul livrat. Compania de curierat care vă solicită cartea de identitate sau un act de identificare are dreptul de a solicita acest document prin Legea care reglementează activitățile de curierat și servicii poștale la nivel național, așadar nu este o cerință a companiei HOMETIME.

Tranzacțiile realizate folosind plata cu cardul pe SITE sunt explicate mai jos:

HOMETIME nu prelucrează în niciun fel informațiile de pe cardul dumneavoastră de credit sau de debit cu care efectuați TRANZACȚII pe SITE. Punem la dispoziția dumneavoastră modalități utilizate frecvent ca mijloace de plată disponibile în mediul online, oferindu-vă posibilitatea de a realiza plăți online în avans, pentru produsele dorite. Colectăm informații în legătură cu plata realizată astfel cum aceste informații sunt puse la dispoziția HOMETIME de către CLIENT în cursul desfășurării unui contract. Putem primi și alte informații în legătură cu o plată realizată, de la procesatorul de plăți partener cu care colaborăm pentru a duce la îndeplinire o tranzacție sau pentru a verifica bonitatea financiară a clienților noștri.

Detaliile unei tranzacții pot să includă :

Pasul I: HOMETIME asigură realizarea cu succes a plății efectuate de dumneavoastră pe SITE prin legătura directă oferită în platforma de tranzacționare a Procesatorul de plăți partener, către care sunt în mod direct transmise informațiile despre tranzacția intenționată și despre cardul de pe care această tranzacție se dorește a fi realizată către Procesatorul de plăți, respectiv în platformă);


Pasul II: Procesatorul de plăți trimite plata către Brandul Cardului (VISA, MasterCard, etc.);


Pasul III: Brandul Cardului stabilește anumite reguli de plată aplicabile companiilor, cum ar fi numărul de rate în care plata este realizată și conectează sistemul informatic al achizitorului cu Banca Emitentă a cardului.


Pasul IV: În cele din urmă, Brandul Cardului trimite informațiile despre plată către Banca Emitentă a cardului iar aceasta din urmă realizează o identificare a disponibilului de pe contul atașat acestui card și apoi autorizează sau respinge plata.

Dezvăluim/transmitem datele dumneavoastră personale sau informații despre aceste date numai dacă este necesar, în formatul care este solicitat și care corespunde scopurilor descrise în prezenta Politică de confidențialitate, numai partenerilor noștri contractuali cu care am încheiat acorduri de prelucrare a datelor dumneavoastră personale și care garantează protecția acestor date personale, a drepturilor și libertăților garantate în raport cu datele dumneavoastră personale. Suntem de asemenea, obligați în unele cazuri, să dezvăluim autorităților publice (de exemplu, autorități cu atribuții de investigare a fraudelor, administrația financiară, Autoritatea Națională Privind Protecția Consumatorilor, autorități de supraveghere financiară, etc.), datele dumneavoastră personale sau informații despre activitățile de prelucrare pe care le desfășurăm, însă numai pentru a ne conforma unor obligații legale bine definite.

8. Legalitatea prelucrării datelor personale

HOMETIME este responsabilă pentru activitățile de prelucrare a datelor personale care vă aparțin pe întreaga durată a relației comerciale dintre dumneavoastră și companie. Respectăm principiile de prelucrare instituite în cadrul Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR) și integrăm aceste principii în procesele interne ale companiei și în practicile noastre comerciale.

Activitățile de prelucrare realizate de către HOMETIME sunt necesare pentru executarea contractelor la care CLIENTUL este parte sau sunt necesare pentru inițierea demersurilor pentru încheierea unui contract, la solicitarea expresă a CLIENTULUI. De asemenea, activitățile de prelucrare sunt realizate de companie în scopul interesului comercial al acesteia, respectiv acela de a comercializa produse pe internet (online) în conformitate cu legislația aplicabilă în materie.

Activitățile de Marketing desfășurate (promoții și campanii de prezentare a produselor companiei, activități de profilare în scop de marketing) indiferent de mijloacele de desfășurare a acestora, sunt realizate de către companie exclusiv prin obținerea consimțământului prealabil al CLIENTULUI.


9. Unde vă prelucrăm datele?
Pentru a ne desfășura activitatea, vă prelucrăm datele cu caracter personal în conformitate cu condițiile prezentate în această Politică. Vă prelucrăm datele cu caracter personal la nivel național, respectiv în România unde HOMETIME își are sediul social și își desfășoară activitatea comercială, în Irlanda unde Google și Facebook au localizate servere, precum și la nivelul Statelor Unite ale Americii în conformitate cu Scutul de confidențialitate (Privacy Shield) având în vedere că magazinul online administrat sub denumirea companiei HOMETIME este dezvoltat pe platforma Shopify Inc. (pentru detalii vă rugăm să accesați acest link: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000TNSNAA4&status=Active).

În cazul în care prestatorii noștri vă prelucrează datele cu caracter personal în țări care nu oferă un nivel suficient de protecție a drepturilor dumneavoastră, evaluăm cu atenție toate circumstanțele și ne asigurăm că au fost introduse garanții adecvate, astfel încât drepturile dumneavoastră să nu fie în niciun fel încălcate. În cazurile în care vă prelucrăm datele în afara Spațiului Economic European, ne asigurăm prin instrumente juridice permisibile, conform legislațiilor aplicabile și verificăm în mod regulat nivelul de securitate pus la dispoziție de prestatorii noștri cu privire la datele cu caracter personal prelucrate în numele nostru. Ne asigurăm că aveți la dispoziție mijloacele necesare pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră si ca protejăm drepturile și libertățile dumneavoastră.


10. Prelucrarea datelor candidaților în vederea ocupării locurilor de muncă disponibile în cadrul HOMETIME

Date personale înseamnă orice informație care vă identifică sau care ar putea fi utilizată pentru a vă identifica.

Prelucrăm datele candidaților care aplică la locurile de muncă disponibile în cadrul companiei în scop legitim în vederea încheierii unui contract de muncă. Ne asigurăm că procesăm numai datele dumneavoastră personale care sunt strict necesare scopului declarat.

În scopul selecției și recrutării, putem procesa următoarele categorii de date personale în funcție de scopul urmărit:

Date de identificare - numele, prenumele, adresă, numărul de asigurare național, numărul documentului de identificare, fotografia etc.
Datele de contact - adresă de e-mail, numărul de telefon, adresă etc.
Date despre viață profesională - angajator, experiență, poziție, salariu, educație etc.
Precizăm că pentru anumite funcții care presupun gestiunea bunurilor companiei (în special gestionarea banilor), compania poate solicita prezentarea unui cazier judiciar fără a stoca datele personale din document și fără a reține acest document în arhiva acesteia.
Datele digitale - cookie-uri, adrese IP, site-uri web și activități de rețele sociale și alte date public disponibile pe Internet etc., dacă accesați SITE-ul nostru;
Categorii speciale de date (date sensibile) - date cu caracter personal care dezvăluie originea rasială sau etnică, calitatea de membru al sindicatelor, date privind starea de sănătate pentru realizarea controlului de medicina muncii.

Cum colectăm datele?

Direct de la dumneavoastră:


Din alte surse:


Cât timp păstrăm datele dvs.?
Ca regulă generală, păstrăm datele dumneavoastră personale o perioadă necesară pentru a atinge scopul prelucrării acestora, respectiv pe durata procesului de recrutare și selecție care este, în majoritatea cazurilor, inclusiv dacă nu se materializează prin semnarea unui contract individual de muncă, după 3 luni. Atunci când păstrăm datele dumneavoastră personale pentru un alt scop specific, perioada de stocare va fi specificată în https://delicatessen.ro/pages/politica-retentie. Consimțământul dumneavoastră va trebui solicitat în cazul în care consideram necesara extinderea perioadei de stocare a datelor peste această perioadă inițială. Toate CV-urile nesolicitate vor fi imediat distruse sau șterse.


11. Drepturile de care dispuneți


12. Cookie-uri
Cookie-urile sunt fișiere text introduse pe calculatorul dumneavoastră, în smartphone sau tabletă, pentru a colecta informații standard de logare pe internet și informații privind conduita dumneavoastră pe SITE. Aceste informații sunt utilizate, spre exemplu, pentru a urmări utilizarea website-ului de către dumneavoastră in vederea redactării unor rapoarte statistice privind activitatea desfășurată pe SITE și pentru a asigura funcționalitățile secțiunilor din SITE pe care le puteți accesa. Puteți seta browser-ul dumneavoastră pentru a nu accepta cookie-uri.

Pentru mai multe informații, vizitați https://delicatessen.ro/pages/politica-de-cookies.

13. Cât timp vă păstrăm datele?
Dacă sunteți reprezentantul partenerului nostru contractual (persoană juridică), avem dreptul și obligația legală de a reține toate datele cu caracter personal necesare, pe care ni le-ați furnizat în scopuri de gestionare a contractului. Vom păstra datele dumneavoastră pe întreaga durată a valabilității contractului și pentru perioada prevăzută de legislația financiar-contabilă, adică minim 5 ani de la încetarea raporturilor juridice dintre companie și client, pentru posibile acțiuni în justiție și alte scopuri expres prevăzute de lege. De asemenea, vă putem prelucra datele și în alte scopuri, iar în acest caz, perioada de păstrare este prevăzută în cadrul https://delicatessen.ro/pages/politica-retentie.

14. Cum vă protejăm datele?
Pentru a ne asigura că drepturile și libertățile dumneavoastră nu sunt puse în pericol și că este respectată conformitatea cu legislația și reglementările relevante în domeniul protecției datelor cu caracter personal, implementăm măsuri tehnice și organizaționale corespunzătoare, pentru a asigura un nivel de securitate suficient în vederea prelucrării datelor cu caracter personal. Aceste măsuri constau în instruirea și în testarea regulată a angajaților și a partenerilor noștri, în introducerea de politici și procese relevante, care sunt revizuite și actualizate în mod regulat, sub supravegherea unui consultant in domeniul prelucrării datelor personale. De asemenea, ne asigurăm că îi evaluăm cu atenție pe prestatorii noștri, pentru a asigura furnizarea unui nivel corespunzător de protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal și încheiem cu aceștia acorduri de prelucrare a datelor personale, pentru a ne asigura că fiecare partener contractual care intră în contact sub autoritatea noastră și cu datele dumneavoastră cu caracter personal, realizează activitățile de prelucrare contractate în deplină siguranță și că respectă prevederile legislației în vigoare în materie.


15. Actualizări
Politica noastră de confidențialitate poate fi modificată din când în când (în general, pentru a respecta legislația și practicile privind protecția datelor). Versiunile actualizate vor fi publicate pe pagina noastră web, iar în măsura în care modificările/completările/actualizările, sunt de natură a va afecta considerabil din punct de vedere juridic, vă notificăm punctual, utilizând mijloacele de contact primite de la dumneavoastră.